16 Kasım 2009 Pazartesi

Basketbol Maçının Ardından Bu Blog

Bir seneye yaklaştı bu blogun geçmişi. Takip edenler de az çok bilirler, yüzde 50 F1 yazarım, çoğu GS olmak üzere de diğer yüzde 50'si futboldur. Bir süredir çok fazla yazamıyordum açıkçası. İş güç. Eskisi gibi vaktim olmuyor.

Ama mesela dünkü GS-FB basket maçını izledikten sonra onunla ilgili bir şeyler yazmak istedim. Sonra farkettim ki yazmaya niyetlendiklerim, bir GS taraftarı olarak buraya yazacaklarımdı. Nasıl 40 dakika sessiz duran seyircinin tahrik edildiği vs. Ama sonra farkettim ki, aslında olay bir tahrik olayı değil. Genel olarak ezeli rekabet ve insanların sebepsiz yere birbirlerinden nefret etmesidir.

Bir şey daha farkettim. Fenerliler de Galatasaraylılar da olayı kendi boyutuyla yazmışlar. Sonra, yukarıda bahsettiğim gibi, olaya takımın renginden bağımsız bakanlar da çıkmış yazmış. Bana da ortaya yazacak orjinal bir şey kalmamış. Tıpkı hemen hemen her futbolla ilgili postta olduğu gibi.

Bir çok futblogger kadar olayları araştırmıyorum, üstüne onlar kadar çok düşünmüyorum ve halihazırda onlar kadar bilgim de yok. O zaman ben buraya niye yazıyorum diye düşündüm.

Ve yüksek jürinin kararı. Bu blogda bundan sonra da futbol dahil her spora yer vericem. Ama olabildiğince futbol yazmaktan uzak durucam. Ve daha iyi bildiğim sporu öne çıkarıcam: Formula 1 ve Dünya Ralli Şampiyonası.

Evet ey sevgili okurlar, diğer bloglar nasıl futbol blogu ama arasıra başka sporlara yer ayırıyorlar, bu blog da bundan sonra motorsporları blogu ama arasıra diğer sporlara da yer ayırıcam. Bence en doğrusu, insan bildiğini yazmalı.

Çevremde bir sürü insan, Schumacher'den sonra F1'den soğuduklarından, o arabaların tur tur haybeye döndüklerinden, motorsporlarının modifiyeli yancıların anası olduğundan bahsedip duruyor. Bu bloga yazdıklarımla, biraz da bu insanlara aradaki farkları göstermeyi, bilinçli bir şekilde takip etmelerini ve böylece bu güzel sporlardan zevk almalarını hedefliyorum. Sizi bilmem ama sahadakilerin ve tribünlerin, tuttukları takımları ve sevdikleri insanları, başkalarına zarar vermeden ortaya koymaları beni daha çok çekiyor ayrıca.

Şu ana kadar bizi izleyenlere teşekkür ederiz. Bundan sonra izleyenlere de tekrar teşekkürler. Umarım hayal kırıklığına uğramayız.

1 yorum:

Arkhe dedi ki...

Şahsen daha büyük bir keyifle izleyeceğim. :)