10 Temmuz 2009 Cuma

Hayallere Giderken Yardım



Yüksek seviye hayalperest kişiliğim ile hiç bağdaşmayan bir hayat tarzını yaşıyor durumdayım an itibariyle. Ve belki bloglar sayesinde yaratıcılığımı sürdürüyorum ve geliştirmeye çalışıyorum. Az biraz da fotoğrafçılık. Tam bu yüzden de hayallerini gerçekleştiren veya gerçekleştirmeye çalışan akranlarıma çok büyük saygı ve (itiraf edeyim) kıskançlıkla bakarım.

Öznemiz, üniversiteden arkadaşım Efe Kuyumcu. Bizim okulda okurken tamamen alakasız, ders nedir bilmez, bardağında içki durmaz Izmirli bir ayucuk idi. 3. sınıfın sonunda tak etti canına, çok sevdiği deniz-tekne hayallerinin peşinden dünyanın öbür ucuna gitti. Artık hobisinin ve aşkının sadece alaylısı değil, aynı zamanda mekteplisi de. Geçen gün kendisinden bir mail aldım. Aynen buraya iliştiriyorum. Hayallerinin peşinde koşan arkadaşıma en büyük yardımım bu; daha büyük yardımları edebilecek birine ulaşmaya çalışmak, sesini yükseltmek Efe'nin. Gereken dökümanları bende var, eğer ilgili iseniz veya ilgili olabilecek birini tanıyorsanız emaillemeye hazır ve nazır. Söz EFK'da.

Lafı uzatmadan hemen konuya girmek istiyorum. Çok uzun süredir aklımda olan bir projeyi son iki senedir hayata geçirmeye çalışıyorum ve sonunda hayalim gerçeğe dönüşmeye başladı.

2012 Londra Olimpiyatları'nda ülkemizi Finn sınıfında temsil etmek için hazırlanıyorum. Finn sınıfı tek kişilik bir sınıf olup, 60 yıldır olimpiyatlarda aralıksız yarışılan tek yelkenli sınıfıdır. Aynı zamanda yelkenin ağır sıklet sınıfı olarak da bilinir. Ailemin, bağlı bulunduğum Çeşme Yelken İhtisas Klubü'nün ve Türkiye Yelken Federasyonu'nun desteğiyle bu yolda olabildiğince başarılı bir sonuç almak istiyorum.

Önümüzdeki hafta itibariyle, teknemin de gelmesiyle birlikte antrenmanlara başlıyor olacağım. Öncelikli hedefim ise Ağustos 2009'da Bulgaristan'da gerçekleşecek Avrupa Şampiyonası'na katılmak. Milli takımdan ve uluslararası bir platform ve seviyede yarışmaktan uzak kaldığım son yıllarda eksiklerimi görmemi sağlayacak olan bu
yarıştan sonraki hedefim olabildiğince hızlı bir şekilde eksik ve açıkları kapatıp esas hedefim için yoğunlaşmak olacaktır.

Bu onurlu hedefim içinse maddi ve manevi desteğinize ihtiyacım var. Türkiye'de çok fazla sporcunun yarışmadığı Finn sınıfında kendimi geliştirmek için yurt dışında antrenman ve yarış için vakit geçirmem gerekiyor. Bu zorlu yolculuk için gerekli maddi bütçenin bir kısmı karşılansa da, profesyonel boyutta bu görevin altından kalkabilmek
için gerekli bütçe kişisel çabalarımla karşılayabileceğim miktarın çok üstündedir.

Sponsorluk kanununa göre tütün ve tütün ürünlerinin dışında araba lastiğinden kırtasiye firmasına kadar her türlü firma sponsorluk verebilir ve bu sponsorluk bedeli de Gelir ve Kurumlar Vergisi Yasası'na göre amatör sporlara destek olarak yüzde yüz gider olarak
sayılır. Bu sponsorluk lojistik yardımdan malzeme tahsisine kadar bir çok şekilde gerçekleştirilebilir. Çalıştığınız veya tanıdığınız firmalarda ulaşabileceğim birimler sayesinde irili ufaklı sponsorlar sayesinde bu hedefime ulaşabileceğime inanıyorum.

Yardımcı ve destek olabileceğiniz konularla ilgili bana
ekuyumcu@gmail.com veya 0533 336 77 22 numaralı telefondan geri dönebilirseniz çok sevinirim. Sizlerin yardımıyla bu işi başarabileceğimden hiç bir şüphem yok.

En içten sevgi ve saygılarımla

Hiç yorum yok: